Ana içeriğe atla

FFF

‘YETİŞ SEZAR’ DİYEN HERKESE YETİŞECEĞİZ

14.03.2019 - 14:11

LITTLE CAESARS TÜRKİYE GENEL MÜDÜRÜ BANU GÜNEY ARIDURU: “LITTLE CAESARS’IN SEVİLEN İKONU SEZAR’I KUTUDAN ÇIKARTIP 2019’A ‘YETİŞ SEZAR’ KONSEPTİYLE BAŞLADIK. YENİ KONSEPTİMİZLE ‘YETİŞ SEZAR’ DİYEN HERKESE YETİŞECEĞİZ.”

Little Caesars Türkiye Genel Müdürü Banu Güney Arıduru, sorularımızı cevapladı.

Little Caesars ne zaman kuruldu? Türkiye’de kaç noktada hizmet veriyor? 
Yarım asrı aşkın tarihiyle pizzada yeniliklerin öncüsü olan Little Caesars, 1959’da ABD’de Michigan’da kuruldu. Dünyanın en hızlı büyüyen pizza zincirlerinden biri. 5 kıtada 6 bine yakın şubeyle hizmet veriyoruz. Şu anda Amerika, Kanada, Meksika ve Suudi Arabistan’dan sonra en fazla şube ağı Türkiye’de. Ülkemizde Çelebi Grup yönetiminde ve güvencesinde faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. 65’i İstanbul olmak üzere 12 ilde toplam 91 şubeyle hizmet veriyoruz. 2019’da 15 yeni şube açmayı planlıyoruz. 

2018 kurumunuz için nasıl bir sene idi? 2019 hedefleriniz nedir?
2018’de ekonomideki dalgalanmalara karşın satış bazında şubelerimizin yüzde 30’u yüzde 46 büyüdü. Yılı genel olarak yüzde 24 büyümeyle kapattık. Yıl ortasındaki kur dalgalanmalarından ve ekonomik belirsizliklerden olumsuz etkilenmedik, hedeflerimizi tutturduk. Kurumsal dijital altyapıya odaklandık. Tüm dijital yatırımlarımız için geçen sene 2 milyon TL’nin üzerinde bir harcama yaptık. Teknolojik altyapımızı güçlendirerek dijital dönüşümümüzü tamamladık. Pazarlamada dijitale ağırlık verdik ve pazarlama bütçemizin yüzde 60’ını dijital reklam yatırımları oluşturdu. Bu bakış açısı 2019’da da devam edecek. Yeni konseptimiz ve büyüme hamlelerimizle daha çok noktada var olup 2019’da satış anlamında yüzde 25 büyüme hedefliyoruz.

2019’DA HERKES ‘YETİŞ SEZAR’ DİYECEK
Yeni konseptiniz ‘Yetiş Sezar’dan bahseder misiniz?

Bu yıla farklı bir konseptle merhaba dedik. Little Caesars’ın sevilen ikonu Sezar’ı kutudan çıkarttık. Ve ‘Yetiş Sezar’ konseptiyle yıla başladık. 2019’da yeni konseptimizle ‘Yetiş Sezar’ diyen herkese yetişeceğiz. Genç-yaşlı her yaş ve kesimden insanı sağlıklı, lezzetli ve ev yapımı kadar doğal bir pizzayla çok uygun fiyata buluşturmayı arzu ediyoruz. Bu nedenle yeni çıkardığımız çok karışık pizzamızı 19,90 TL’ye sunarak yıla çok güzel bir giriş yaptık. 

Sektörde nasıl bir farklılık yaratıyorsunuz?
Bizim en büyük farkımız lezzet. Bu sene bu lezzeti en uygun fiyata sunarak farkımızı daha çok insanın denemesini arzu ediyoruz. Bu lezzeti yaratan ve Little Caesars’ın müşterilerinde bağımlılık yapan özelliklerinin nedeni, günlük olarak üretilen hamurumuz. Little Caesars’da asla donmuş hamur kullanmayız. Tüm şubelerimizde her gün taze hamur yoğurulur. Markamızın rakiplerinden en büyük farkı, şubede yapılan, günlük özel reçeteli hamurudur. Pizzalarımızın lezzetinin diğer bir sırrı ise pizza sosunda saklı. Tarladan tam sezonunda özenle toplanan taze domates kullanmamız da bizi rakiplerimizden ayıran bir diğer özelliğimiz. Ayrıca yüzde 100 mozzarella peyniri kullanıyoruz. Sadece helal et sertifikalı firmalarla çalışıyoruz. Günlük yaşantımızda doğal ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarının ne kadar önemli olduğunun bilincindeyiz. Bu nedenle pizzalarımızı ve yan ürünlerimizi pişirmek için sadece fırın kullanıyoruz. Şubelerimizde hiçbir şeyi kızartmıyor ve trans yağ gibi ürünleri mutfağımıza sokmuyoruz.

arf

Yukarı