Ana içeriğe atla


BANNER

İŞ İNSANLARININ MARKALARINA YAPTIKLARI YATIRIMLAR

17.02.2020 - 09:41

Markalaşmak ve iş hayatında uzun süre ayakta kalabilmek bir marka için oldukça önemli. İş hayatında başarılı olmuş iş insanlarına baktığınızda markalaşmayı önemsediklerini, bu alana yatırım yaptıklarını görürsünüz. Peki, iş insanları markalarını öne çıkarmak ve sürdürülebilir kılmak için nasıl yatırımlar yapıyorlar? Hizmetix Dergisi olarak iş insanlarının markalarına yaptıkları yatırımları sizler için derledik.

 YURT DIŞI PAZARINA 2 MİLYON DOLAR YATIRIM

burotimeBürotime Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Tosunoğlu:Fabrika içerisinde bir geri dönüşüm birimimiz bulunuyor, imalattan kalan deri malzemeler ayakkabı sektöründe kullanılmak üzere ayrıştırılarak paketleniyor. Mobilya üretiminden arta kalan orman ürünleri kullanım alanına göre sınıflandırılarak geri dönüşüm merkezlerine sevk ediliyor. Talaş gibi küçük parçalı malzemeleri ise kış aylarında ısınma ünitelerimizde kullanarak enerji kaynaklarının etkin ve verimli kullanılmasını sağlıyoruz. Ürünlerin paketlenmesinde kullanılacak ambalaj malzemelerinin her birini ürüne özel ölçülerde üreterek, oluşabilecek kâğıt israfının da önüne geçiyoruz. Sıfır atık politikamız sayesinde yılda 60 bin metrekare ormanlık alana tekabül eden bir alanı kurtardığımızı hesapladık. Kuruluş aşamasında, tabanı 12 ton bakırla kaplanan Bürotime üretim tesisinde, tüm elektrik tesisatı da tavanda toplanarak, statik elektrik nedeniyle oluşacak stres sıfıra indirgeniyor. Statik elektriği çeken bakır taban hem makinelerin güvenliğini sağlıyor hem de çalışanlara daha iyi bir çalışma ortamı yaratıyor. Bütün bu çalışmaları finansal veriler için değil, gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakabilmek için sorumluluklarımız olduğunun bilinciyle yapıyoruz.Marka yatırımlarımızı güçlendirmek maksadıyla yurt içi ve yurt dışında açtığımız franchiselarımızı da yalnız bırakmıyor, kapsamlı bir pazar araştırmasına dayalı, etkin pazarlama planlarıyla markamıza yatırım yapıyoruz. Son üç yılda sadece yurt dışı pazarına 2 milyon doların üzerinde yatırım gerçekleştirdik. Hedeflerimiz doğrultusunda, gelecek dönemlerde de yatırımlarımıza devam ediyor olacağız.

  

AR-GE ÇALIŞMALARINA BÜYÜK ÖNEM VERİYORUZpanasonic

Panasonic Life Solutions Türkiye Kurumsal Marka Yönetimi Genel Müdürü Aysel Özaltınok: "Panasonic Life Solutions Türkiye olarak, yeni ürün ve çözümler sunmanın yanı sıra müşterilerimiz için de değer yaratmaya odaklanmış durumdayız. Bu nedenle inovasyonu, ürün kalite ve güvenliğini, özgün tasarımları ve verimliliği yaşam alanlarına bir arada taşıyan yenilikçi ürün ve çözümler sunuyoruz.Panasonic Life Solutions Türkiye olarak bizler, müşterilerimizin beklentilerini en iyi şekilde yorumlamanın gayretini taşıyor, şirketimizin tüm faaliyet ve aksiyonlarında insanların daha iyi bir yaşama sahip olmaları konusuna yoğunlaşıyoruz. Panasonic’in geniş ürün gamından aldığımız desteğin de katkısı ile yaşam alanlarına konfor ve güvenlik teknolojilerini etkin bir şekilde entegre eden, kullanıcı dostu, toplumu destekleyen yaşam çözümleri sunuyoruz ve tüm enerjimizle insan odaklı çözümlerle daha iyi ve konforlu bir ‘yaşam’ sunmak için çalışıyoruz. Panasonic ve VİKO markalı olarak, pazara sunmayı hedeflediğimiz yeni ürün ve çözümlerle “Daha İyi Bir Yaşam, Daha İyi Bir Dünya” hedefi ile sektörümüzdeki lider pozisyonumuzu her geçen gün daha  da güçlendirmek için çaba harcıyoruz. Bu yüzden özellikle Ar-Ge çalışmalarına büyük önem veriyoruz."
 

 

 

arf

Yukarı