Ana içeriğe atla

FFF

WinDesk v4.0 yazılımı ile maliyetler düşüyor

11.07.2019 - 16:44

Signum TTE Genel Müdürü Can Kaynar, tesis yönetimine yönelik WinDesk v4.0 yazılımları hakkında bilgiler verdi.

Öncelikle firmanız hakkında bilgi alabilir miyiz?
2005’den bu yana bilişim sektöründe kendi markası olan WinDesk v4.0 Platformunda yenilikçi ürün ve çözümler sunan yerli “Yazılım” üreticisiyiz. Hacettepe Teknokent yerleşkesinde Ar-Ge bakışı ile müşterilerimize operasyonel - iş süreçlerinde kullanımı kolay, fayda-değer sağlayan ve maliyetleri düşüren ürünler geliştirmekteyiz. Ankara Merkez, İstanbul Bölge ve Manisa destek noktalarımızda 36 çalışanımız ile müşterilerimize yerinde hizmet sunmaktayız. Gün itibariyle müşteri sunucularında ve bulut ortamında 160 bin üzerinde yetkili, sınırlı, saha ve son kullanıcı WinDesk v4.0 uygulamalarını kullanmaktadır.

Hangi sektörlere yönelik hizmetleriniz oluyor?
WinDesk v4.0 platformunda
-  Entegre Tesis Yönetimi
-  Müşteri Hizmetleri Yönetimi
-  BT Servis Yönetimi
-  Personel Servis Yönetim
uygulamalarımız; sağlık, kamu, sigorta, ulaşım, e-ticaret, hizmet, finans gibi sektörlerde büyük kurumsallarda kullanılmakta ve profesyonel hizmetler sunmaktayız.

Yazılım üreten bağımsız bir Ar-Ge şirketi olarak, tesis yönetimine yönelik WinDesk v4.0 yazılımınızdan bahseder misiniz?
Başarımızı, 2016 yılından bu yana sağlık sektöründe PPP Şehir Hastanelerinde uçtan uca 5 şehir hastanesinde çözüm sağlayan ilk ve tek yerli yazılım olarak kanıtladık. Şubat 2019’da Avrupa’nın en büyüğü ve dünyanın 3. büyüğü Ankara Şehir Hastanesi/Bilkent’i entegre tesis yönetim çözümümüz ile devreye aldık.  2.2 milyon metrekare entegre kampüste 20 bin+ kullanıcı, 1 milyon+ varlık, 50 bin+ mahali yönetirken, bakım yönetimi, iş emri yönetimi, alan yönetimi, sözleşme yönetimi, performans tabanlı hizmet yönetimi, malzeme - depo yönetimi, personel yönetimi, yardım masası yönetimi, kalite ve denetim yönetimi,  farklı sistem ve uygulamalarla entegrasyon yönetimi gibi çok geniş bir çözüm portföyünü bütünleşik olarak web ve mobil ortamda kullanılmaktadır.
WinDesk v4.0 entegre tesis yönetimi geniş uygulama yelpazesini, 2019 yılı itibariyle sağlık alanında özel ve üniversite hastaneleri yanı sıra, diğer sektör ve segmentlerde kullanımını yaygınlaştırma iş  programımız  artarak devam etmektedir.  

WinDesk v4.0 yazılımını kullanan kurum ve kuruluşların avantajları nelerdir?
-Aynı kurumun bir veya birden fazla tesisinde işletim/yönetim modeli dijital ortamda standardize edilirken, tesis yönetim hizmetleri ise mobilize edilmektedir.
-  Maliyetler  %10 - %30 arasında  Hizmet, personel, parça işcilik, bakım maliyeti, sarf malzemeleri, enerji, vb. alanlarda düşer.
Zaman tasarrufu yüzde %40 ve üzerinde artar: Planlama, iş emri yönetimi, hakkediş işlemleri, performans analizi, raporlama, vb. alanlarda... 
Hizmet kalitesi %30 ve üzerinde artar: Operasyonel hizmetler gerçek zamanlı görünür hale getirilir, tedarikçi ve hizmet performansı ölçülür, kalite ve denetim birimlerine veri – bulgular sağlanır, kullanıcı - müşteri anketleri uygulanır.
-Yönetişim ve karar destek etkinliği %50 ve üzerinde artar: Tüm operasyonel verilere ait gerçek zamanlı Veri Tabanı oluşur, hizmetlere ait KPI, SLA, OLA gibi tüm performans metrikleri izlenir, düzenli durum raporları haricinde özel analizler yapılır, geleceğe yönelik öngörü ve tahminlemeler gerçekleştirilir.

arf

Yukarı