Ana içeriğe atla

medya

Markalı konut sektörünün sembolü Artaş İnşaat 40 Yılı geride bıraktı

06.09.2017 - 11:12

Artaş İnşaat olarak bu yıl 40. yıllarını geride bıraktıklarını belirten Artaş İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Çetinsaya, “1977 yılında temellerini attığımız firmamız ile daima ülkemize katma değer oluşturan yatırımlara imza attık. Bu süre içinde gayrimenkul, perakende ve turizm sektörlerinde onlarca başarılı projeyi hayata geçirdik” dedi.

Avrupa Konutları’nın markalı konut sektöründe başarının bir sembolü olduğunu dile getiren Çetinsaya, “Tüketici nezdinde Avrupa Konutları’nın; kaliteli yaşam alanları sunan, erken teslim edilen ve daima kazanç sağlayan bir marka algısı var. Biz de bu konumumuzu korumak ve geliştirmek anlamında büyük hassasiyetle çalışmalarımıza devam ediyoruz. Şu ana kadar toplamda 16 bin konut ürettik ve örnek işlere imza atmak birincil hedefimiz oldu. Bu anlayışla da yatırımlarımızı her yıl artırarak faaliyetlerimize devam ediyoruz” dedi. 
İnşaat sektörü haricinde aktif şekilde turizm ve perakende sektörlerinde faaliyet gösterdiklerini söyleyen Çetinsaya, “Bu anlamda firma bünyemizde Best Western Citadel Hotel, Best Western President Hotel ve Radisson Blu Kayseri Hotel ile turizm sektöründe faaliyet gösteriyoruz. Perakende sektöründe Armoni Park AVM, Arena Park AVM, Kayseri Park AVM’de faaliyetlerimiz devam etmektedir. Eylül ayında ise Vadistanbul AVM’Yİ açmayı planlıyoruz” açıklamasını yaptı. 
“2016 yılında devam eden 5 projemize ilaveten 2017’de 5 yeni proje ile toplamda 10 proje hedefimiz vardı” diyen Çetinsaya, “Şu anda 2017 hedefimizdeki 5 yeni projeden 2’sinin inşaatına ve satışına başladık. Hali hazırda 10 projemizde 6 binin üzerinde çalışanımızla istihdama katkı sağlamayı sürdürüyoruz. Uzun vadeli projelerimizde planlama ve çalışmalar devam etmektedir” dedi. 

LİDER VE ÖRNEK MODEL
Avrupa Konutları markasının başarısının sırrını açıklayan Çetinsaya, “Avrupa Konutları markasıyla sektör temsilcilerinden biri olarak standartları daima yukarı çekerek, lider ve örnek model olma görevini sosyal bilinçle yerine getirme gayreti içindeyiz. Bugüne dek inşa ettiğimiz Avrupa Konutları markalı tüm projelerimizde tüketicimizin daima yanında olduk. Teslimlerini tamamladığımız projelerimizde dahi site sakinleriyle diyaloğumuzu asla kesmedik. Müşterilerimize kaliteli yaşam alanları sunarken, onlara karlı bir yatırıma da imza atmalarını sağladık. Bu yaklaşımımız da  ‘Avrupa Konutları’ markasını bugün geldiği noktaya ulaştırdı. Avrupa Konutları markamızın arkasında şüphesiz ki; bize güvenen ve her projemizi yakından takip eden müşterilerimiz var. Bizler de müşterilerimizi asla yalnız bırakmıyoruz ve yıllar önce teslim ettiğimiz projelerimizi dahi tek tek geziyor, gelişimine katkı sağlıyor ve site sakinlerinin taleplerine çözüm üretiyoruz. Bizim bu yaklaşımımız da Avrupa Konutları markamızın bu noktaya ulaşmasına etken oluyor” dedi. 
“Avrupa Konutları markasıyla İstanbul’un Anadolu Yakası’ndaki ilk konut projemizi Ümraniye Yamanevler’de hayata geçiriyoruz” açıklamasını yapan Çetinsaya, “İstanbul’un en hareketli ve değerli caddelerinden Alemdağ Caddesi’nde 1.2 milyar TL yatırımla bölgenin dönüşümü noktasında sembol niteliğinde bir projeye imza atıyoruz. Projemizi yoğun ilgiyle geçirdiğimiz 1 aylık ön satış döneminin ardından Dubai Cityscape Fuarı’nda düzenleyeceğimiz lansmanla birlikte yerli ve yabancı yatırımcıların beğenisine sunacağız. Şimdiden bölgedeki yatırımcıların projemize ciddi bir ilgisi var” diyerek sözlerine son verdi.

rize

 

Yukarı