Ana içeriğe atla


BANNER

YURTİÇİ KARGO’YA BİR ÖDÜL DAHA

11.03.2020 - 14:04

Dijital dönüşüme yaptığı yatırımlarla dikkat çeken Yurtiçi Kargo, 2020’ye yeni bir ödülle merhaba dedi. Türkiye’nin en teknolojik markalarının ödüllendirildiği Tech Brands Turkey’de Kargo sektörünün birincisi Yurtiçi Kargo oldu.

Pazarlamasyon.com tarafından Nielsen Türkiye iş birliği ile Türkiye’nin en teknolojik markalarının ödüllendirildiği Tech Brands Turkey töreni 27 Şubat Perşembe günü Grand Pera Emek Sahnesi’nde gerçekleştirildi. 23 farklı sektörde, açık uçlu sorularla Türkiye genelindeki tüketici kitlesinin vermiş olduğu yanıtlar baz alınarak hazırlanan raporun sonucunda, akaryakıttan beyaz eşyaya, havayolundan otomotive, özel eğitim kurumlarından bankalara kadar 23 farklı sektörde 23 marka ödüle layık görüldü. Kargo sektörünün en teknolojik markası ise son yıllarda gerçekleştirdiği Ar-Ge yatırımları ve dijital dönüşüm projeleri ile öne çıkan Yurtiçi Kargo oldu.

Türkiye’nin en teknolojik kargo markası ödülüne layık görülen Yurtiçi Kargo, hem Türkiye’de hem de sektöründe dijital dönüşüme ayak uydurmuş, Mobil Teknolojilerin Taşımacılık Sektörü’nde yaygınlaştırılması için öncü olmuştur. Bu bağlamda, hayata geçirdiği ve ödülden ödüle koşan projelerinin başında Mobil Kurye Uygulaması geliyor. Bu uygulama sayesinde kargo alım, kargo teslim, erişim sağlanamayan müşteriler için elektronik bilgi notu (Geldik Bulamadık), dağıtım optimizasyonu ve rota planlama, kuryenin günlük kargo dağıtımı, iş listesi oluşturulması ve mobil faturalandırma gibi işlemler akıllı telefonlardan yapılabiliyor. Söz konusu uygulamaların yaygınlaştırılmasını ve sahada tüm kuryeler tarafından kullanılmasını sağlamak amacıyla 2018 yılında kargo sektöründe yine bir ilk olarak geliştirdiği Mobil Oyunlaştırma Teknolojisi “YK GAME” ile başarıyı ödüllendirme sistemine imza atan Yurtiçi Kargo’nun 2019 yılında dikkat çeken projeleri arasında Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi, (TCKK) E-Kimlik, Müşteri Kayıt Sistemi ve Tekilleştirme, Mobil Kurye-Müşteri Uygulamaları ve Açık Kaynak Kodlu İş Zekası Çözümleri de yer alıyor.

Nielsen Türkiye, dijital bir yöntemle online anket uygulayarak, 23 kategoride Türkiye’nin en teknolojik markalarını belirledi. Araştırmanın sahası Kasım 2019’da, Türkiye temsili 12 ilde (İstanbul, Ankara, İzmir, Tekirdağ, Bursa, Adana, Kayseri, Samsun, Trabzon, Erzurum, Malatya, Gaziantep - Kadın-Erkek, 15-64 yaş arası, 1000 kişi) ile gerçekleştirildi. 23 kategoride açık uçlu sorular ile yapılan araştırmada, Türkiye’nin en teknolojik markaları soruldu. Bununla birlikte, genel kategori olarak Türkiye'nin en teknolojik yerli markası da bu araştırma kapsamında ortaya çıktı.

Kategorilerde kazananlar şu şekilde:

En Teknolojik Yerli Markası:  Vestel

En Teknolojik Akaryakıt Markası: Opet

En Teknolojik Banka: Türkiye İş Bankası

En Teknolojik Beyaz Eşya Markası: Arçelik

En Teknolojik Bilgisayar Markası: Casper

En Teknolojik Cep Telefonu Markası: Samsung

En Teknolojik Giyim / Tekstil Markası: LC Waikiki

En Teknolojik Havayolu Şirketi: Türk Hava Yolları

En Teknolojik Kargo Markası: Yurtiçi Kargo

En Teknolojik Katılım Bankası: Ziraat Katılım

En Teknolojik Kişisel Bakım Markası: Gratis

En Teknolojik Kredi Kartı: Garanti Bonuscard

En Teknolojik Küçük Ev Aletleri Markası: Arzum

En Teknolojik Mobil Banka: Enpara.com

En Teknolojik Online Alışveriş Markası: Hepsiburada

En Teknolojik Online Banka: Garanti Bankası

En Teknolojik Otomotiv Markası: Mercedes

En Teknolojik Özel Eğitim Kurumu: Ted Koleji

En Teknolojik Özel Üniversite: Koç Üniversitesi

En Teknolojik Sağlık Kurumu: Acıbadem

En Teknolojik Sigorta Markası: Axa Sigorta

En Teknolojik Süpermarket: Migros

En Teknolojik Telekomünikasyon Markası: Turkcell

En Teknolojik Televizyon Markası: Samsung

arf

Yukarı