Ana içeriğe atla

rize

AHL

 

VİKİNG PROFESYONEL’DEN ‘HİJYEN’ ÇÖZÜMLERİ

11.04.2017 - 15:43

Viking Temizlik ve Kozmetik AŞ EDT Türkiye Satış Müdürü Faruk Aydın, Viking Profesyonel’in hijyen ve temizliğe ihtiyaç duyan tüm sektörlere temizlik ürün, sistem ekipmanları ve satış sonrası hizmetler ile profesyonel  çözümler sunduğunu belirtti.

Viking Temizlik ve Kozmetik AŞ EDT Türkiye Satış Müdürü Faruk Aydın, endüstriyel temizlik ve hijyen ürünleri ile ev dışı tüketim alanında müşterilerine yenilikçi çözümler sunan Viking Profesyonel’in hijyen ve temizliğe ihtiyaç duyan tüm sektörlere temizlik ürün, sistem ekipmanları ve satış sonrası hizmetler ile profesyonel  çözümler sunduğunu ifade ederek, “Viking Profesyonel’in başlıca hizmet verdiği sektörler arasında oteller, restoranlar, yemek şirketleri, temizlik hizmetleri sektörü, ticari çamaşırhaneler, sağlık kurum ve kuruluşları, eğitim kurumları ve gıda üretim sektörü yer alıyor. Ürünlerimizi uzman Ar-Ge kadrolarımızla geliştiriyoruz ve Viking Temizlik ve Kozmetik AŞ’nin İzmir Kemalpaşa’da bulunan 53 bin metrekarelik Avrupa standartlarındaki yıllık 214 bin ton üretim kapasiteli  modern tesislerinde, yüksek teknoloji ile kullanıcı ve doğa dostu olarak üretiyoruz” dedi.

VİKİNG AKADEMİ’DEN SEKTÖRE EĞİTİM DESTEĞİ
Viking Profesyonel olarak ürettikleri profesyonel çözümlerle, müşterilerin sürdürülebilir temizlik ve hijyen standardına ulaşmasını sağlamayı hedeflediklerini belirten Aydın, sektörün gereksinimlerini belirlemek ve sentezlemek için yurtiçi ve yurtdışında araştırmalar yapıp sürekli kendilerini yenilediklerini, bu araştırmalar sonucunda sektör için en önemli konunun eğitim olduğuna karar verdiklerini kaydetti. Aydın, “Bu nedenle İzmir Gıda Çarşısı’ndaki lokasyonda, Viking Profesyonel ürünlerinde her hijyen grubuna yönelik eğitim veren Viking Akademi’yi 2014 yılında kurduk ve eğitimlerimize başladık. Akademide, mutfak hijyeninden zemin bakımına, tekstil hijyeninden bina bakımına tüm gruplarda uygulamalı ve teorik olarak tüm eğitimler verilebiliyor. Viking Akademi, uygulamalı ve teorik eğitimler vererek sektörün profesyonellerini Viking Profesyonel ürün ve sistemleri hakkında sürekli eğiterek, sürdürülebilir müşteri memnuniyeti  için sektöre destek sağlıyor. Viking Profesyonel olarak temel hedefimiz sürdürülebilir müşteri memnuniyetini sağlayabilmek” diye konuştu.

“AR-GE’YE ÖNEM VERİYORUZ”
ISO 9001, ISO 14001 ve OHSAS 18001 belgeleri ile entegre yönetim sistemine sahip olduklarının altını çizen Aydın, “Çevko, EBSO Çevre Altın Ödülü, 28. Uluslararası En İyi Marka Ödülü, EBSO En Yüksek İstihdam Sağlayan Firma Birinciliği ve Türk Patent Enstitüsü sektöründe Yılın Altın Markası ödüllerine layık görüldük. Pazar, teknoloji ve ürün araştırmaları, sürdürülebilir gelişme çerçevesinde, hizmet verdiğimiz sektörlerin ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde yeni ürün çalışmaları Ar-Ge departmanımız tarafından  ara vermeden yürütülüyor” dedi.

“SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİNDE YER ALIYORUZ”
Özellikle perakende satış kanallarında tüketicilerin  alışverişlerinin bir bölümünün toplum yararına geri dönüşünü sağlayan sosyal sorumluluk projeleri gerçekleştirdiklerine işaret eden Aydın, “Horeca kanalında Viking Profesyonel olarak konusunda uzman satış kadromuzla, ürünlerimizin satış ve lojistiğini bölge yetkili distribütörlerimiz ile  gerçekleştiriyoruz. Yurtiçi ve yurtdışı sektörel fuarlara katılım sağlıyoruz, sektörel yayınlarda, sponsorluklarda  ve sosyal sorumluluk projelerinde yer alıyoruz” dedi.

“HİJYEN KONUSUNDA BİLİNÇ OLDUKÇA YETERSİZ”
İşletmeler açısından otel, restoran ve kafelerde markaya ve geleceğe yatırım yapanların haricinde hijyen konusunda bilincin oldukça yetersiz olduğuna değinen Aydın, “Hijyenin, gözle görülen kirlerin temizlenmesi ile sağlanacağı zannediliyor, oysa ki gözle göremediğimiz bakteriler, mikroplar yeme-içme sektörünü ve insan sağlığını ciddi tehdit ediyor. Hijyen konusunu otel, restoran ve kafelerde, markalarına ve geleceğe yatırım yapan işletmeciler, çalışanları açısından da  ciddiye alıyor ve risk almamak için gerekli önlemlere başvuruyorlar. Ancak misafirler yani müşteriler açısından hijyen konusundaki bilinç yeterli değil” şeklinde konuştu.

rize

 

Yukarı