Ana içeriğe atla

reklam

 

sunrise

Turizm

MİSAFİRLERİMİZ İÇİN EN İYİSİNİ HAYAL EDİYORUZ

11.04.2017 - 16:57

Montana Pıne Resort Hotel & SPA Düğünler ve Etkinlikler Müdürü Fırat Borsa, “En özel günlerini Montana Pıne Resort Hotel & SPA’da organize ederek bize güvenmiş misafirlerimizde olduğu gibi, gelecekte bizi seçecek olan yeni misafirlerimiz için de her zaman en iyisini hayal ediyoruz, bunun için çalışıyoruz” dedi.

HAFIZALARDAN SİLİNMEYEN RÜYA GİBİ DÜĞÜNLER

11.04.2017 - 16:52

LIonel Hotel İstanbul Pazarlama ve Satış Direktörü Burçak Atak, “Evlenecek çiftlerin hayatlarının belki de en önemli ‘evet’inde yanlarında yer alıyor, hafızalardan silinmeyecek rüya gibi düğünlere eşsiz sunum ve show’lar ile evsahipliği yapıyoruz” diyor.

STARLIGHT’TA MASALLAR GİBİ BİR DÜĞÜN...

11.04.2017 - 16:50

Starlıght Resort Hotel Satış ve Pazarlama Müdürü Elvin Kaya, “Düğün organizasyonlarında otelimize gelen gelin, damat ve misafirlerin KEYİFLİ BİR DÜĞÜN VE BALAYI geçirmeleri için herşeyi yapıyoruz” dedi.

Masalsı düğünlerin efsane adresi Çırağan Sarayı

11.04.2017 - 16:45

Çırağan Sarayı’nda masalsı düğünlerin sınırını hayaller belirliyor ve imkansızı istemek mümkün! Sadece Türkiye’nin değil Hint sosyetesinden Tayland’ın, Yunanistan’ın ya da Brezilya’nın önde gelen ailelerine her yıl yüzlerce gelinle damat hayallerindeki düğün için Çırağan Sarayı’nı tercih ediyor. 

P&G’den Gebze’de 250 milyon TL’lik yatırım

11.04.2017 - 15:43

Procter&Gamble (P&G), Türkiye’deki 30’uncu yılında Gebze Organize Sanayi Bölgesi’ndeki fabrikası için 250 milyon TL yatırım açıkladı. Yeni yatırımlarının resmi açılış törenini Milli Savunma Bakanı Fikri Işık’ın katılımıyla gerçekleştiren P&G Türkiye, yeni yatırımlarıyla birlikte Prima ve Orkid markalarının değer yaratan yenilikçi ürünlerini de Türkiye’de üretmeye başlıyor. 
 

Selpak Professıonal işletmelerin havasını değiştiriyor

11.04.2017 - 15:42

Selpak Professional Premium ailesinin en yeni üyesi olan Parfümlü Tuvalet Kağıdı ile sektörde bir ilki gerçekleştiriyor. Ev dışı noktalarda trendlere ve farklı ihtiyaçlara uygun çözümler sunan Selpak Professional, yeni pudra kokulu tuvalet kağıdını işletmelerin beğenisine sunarak, tuvalet ve banyoların havasını değiştiriyor. 

‘Güvenilir Eller’ PROJESİ...

11.04.2017 - 15:40

Ev dışı tüketim sektöründe meslek birlikleri ‘Güvenilir Eller’ online gıda güvenliği eğitim projesinde bir araya geldi. Aşçılar Derneği, İstanbul Lokantacılar Esnaf Odası, Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği, Turizm Restaurant Yatırımcıları ve İşletmecileri Derneği, Tüm Aşçılar ve Pastacılar Konfederasyonu, Tüm Restoranlar Lokantalar ve Tedarikçiler Derneği, Türkiye Lokantacılar Kebapçılar Köfteciler Pastacılar ve Tatlıcılar Federasyonu ve Yemek Sanayicileri Derneği başkanlarının katılımıyla bir tanıtım toplantısı düzenlendi. Toplantıya katılan 9 meslek birliği, 1 yılda 36 bin 500 şefe online gıda güvenliği eğitimi aldırma ortak hedefine imza attı.

Subscribe to Turizm

rize

 

Yukarı